هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : maryam

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافر تور ترکیه آبان ماه 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که می توان در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر نشست اشاره کرد .این هتل پذیرای میهمانان تور ترکیه آذر 94 هستند و اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگران تور ترکیه پاییز 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه ای قرار دارد که مرکز مد و صنعت نساجی می باشد و در جایی واقع شده که به تمام وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و انواع امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است که استخر آب گرم از جمله آنهاست . این هتل دارای اتاق های راحت و مدرن برای مسافران تور ترکیه 94 است که از هرگونه سرو صدا تهی است . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای سوئیت هایی مخصوص تازه عروس ها می باشد ، اتاق های این هتل دارای به روزترین دکور و تجهیزات می باشد که می توان به سیستم تهویه و حمام شخصی و بوفه صبحانه اشاره کرد . امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی ، اسنخر روباز ، باغ و . . . است ، که گردشگران تور مسافرتی ترکیه می توانند سفر خوبی را در هتل گرین پارک مرتر استانبول تجریه کنند.

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول هتل 5 ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد که از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل موزه نظامی و نمایشگاه مرکز استانبول می با شد . این هتل دارای 170 اتاق راحت با تجهیزات روز دنیا است از جمله تهویه مطبوع ، لابی ، صندق امانات ، کافه ، رستوران و خدمات سرو غذا و خشکشویی می باشد. مسافران تور ترکیه استانبول برای آمدن به هتل رامادا پلازا استانبول فقط 13 کیلومتر را طی می کنند . شما می توانید بهترین غذاهای ترکی ، بین المللی و مدیترانه ای را در هتل های این رستوران تجربه کنید .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , هتل الیت ورد استانبول,هتل گرین پارک مرتر استانبول,هتل رامادا پلازا استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: